mandag den 9. april 2012

Stikords påske og tanker om ugen der kommer!

Så er den påske fis slået - ÆV! Kunne godt ha brugt mere ferie (dog stadig med børnehaven åben, for Oscar trænger virkelig til at komme i børnehave igen, tror slet ikke vores hus kan rumme mere af det energi niveau for denne omgang, ha ha)

Dagene er gået med:
- Travetur i Rebildbakker (det er et besøg værd!)
- Besøg af bedstemor og bedstefar til vafler og varm kakao (og så fik jeg brug for min arve kakao porcelæns kande - bonus!!)
- En overhaling af haven (gemalen fik bl.a. fjernet hele kompost hjørnet og fjernet en stak fliser og bygget en sandkasse, som for øvrigt er rigtig flot. Nu tvinger jeg ham til at bygge høj bede til mig også!)
- Manden fik malet skuret (jeg har altså også været i haven, selvom det umiddelbart ikke lyder sådan. Men jeg har slået græs. NÅ!)
- Vi har haft besøg af min svoger og svigerinde
- Vi har holdt mandens 31 års fødselsdag - bedsterne kom og passede drengene og vi tog til Silkeborg og spiste på "The 50íes"...lækker amerikansk diner med GIGA burgere!!
- Min dejlige søster og hendes søn Andreas kom på fødselsdags visit..og så havde hun disse skønne blomster med til mig, bare sådan fordi! Er hun ikke bare fantastisk:-) :-)

Udover alle disse hygge stunder, har vi spist voldsomme mængder af chokolade, vafler, is, pandekager og alt muligt andet guf - uha det har været hyggeligt, men nu må det være slut...

Overvejer at springe med på min svigerindes 13 dages kur fra på søndag - sidst jeg var på den kur smed jeg 8 kg. på 13 dage. Voldsomt usundt, men en god kick starter på noget sundere...men jeg har altså ikke besluttet mig endnu, kan ikke finde ud af om motivationen er der...NOK!

Ugen der kommer byder på:
- 37 timers arbejde (utroligt at det arbejde skal tage SÅ meget af min fritid!!!),
- En tur til optikeren - nu KAN jeg ikke udskyde det mere, jeg ser utroligt dårligt!
- Møde i morgen aften i lokalt regi vedr. en evt. ny købmand i vores lille landsby
- Møde torsdag i bestyrelsen for vores børnehave
- Reception fredag for vores afgående pædagogiske leder i børnehaven
- Fredag aften skal jeg se "Lord of the Dance" med en flok kolleger
- Lørdag skal vi besøge min svoger og svigerinde
- Søndag...????

Men så er der vist også fyld op:-)

7 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlige påskeferie. Men kan godt nikke genkendende til at man trænger til at få den store sendt afsted igen i hvert fald:-)
    Puha Malene sikke en uge, får helt stress på dine vegne;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en dejlig påske ferie Julie, den var bare alt for kort:-) Og ja, nu er vi ½vejs i "ugen med de mange planer" og jeg siger bare - godt det snart er weekend igen:-)

      Slet
  2. Her bankede hverdagen også hårdt på her til morgen! *griner* men Emil synes da bestemt at det var mega cool at se dagplejemoderen igen.
    Vores uger flyver også bare afsted, så jeg nikker genkendende til din oplistning. Ny købmand, det lyder da spændende!!!
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da skønt at Emil er glad for at se sin dagplejemor igen - pyh, tænk hvis det var det modsatte:-) Ja det er meget spændende med en ny købmand, vi bor i en lille bitte landsby med et fantastisk foreningsliv og SÅ mange frivillige kræfter..så nu er der doneret 400.000 kr. fra en anonym person, til brug som start kapital til at genstarte en købmand i byen - fantastisk:-) Så er det sku herligt at bo på landet:-)

      Slet
  3. Sikke en uge Malene!! Pyyyh.. Men du har ret mht at få ungerne afsted - Oliver løb jo nærmest op ad væggene til sidst, så afsted med ham ;)..
    Hmm optiker? Shit jeg burde også tage mig sammen, men jeg ved jo hvad han vil sige... Og det vil jeg ikke høre, sååååee... Æv :(...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det med at rende på væggene kender jeg alt til Maria:-) Sjovt nok, så var jeg jo ved optiker i går...jeg har helt perfekt syn, sagde den søde dame!!! Til stor overraskelse for mig selv, for jeg syns jo ikke jeg kan se noget når jeg arbejder...og hvad spørger den søde brille-dame mig så om "er du stresset??"
      Og det måtte jeg jo nok tilstå at jeg er....
      "Så er det nok dét der forstyrrer dit syn" sagde hun...hmmm - hva stiller man så op?? :-)

      Slet
    2. Hihi vildt nok! Så håber jeg at jeg får samme svar når jeg engang får taget mig sammen... Eller.. Så skal man jo til at finde ud af at slappe af, og det er sq da heller ikke så ligetil!

      Slet