søndag den 1. april 2012

Bjørn Wiinblad...scoop eller skrammel????

Jeg har været på loppemarked i dag - fandt disse 4 billeder af Bjørn Wiinblad.

Samlingen hedder de 4 årstider...jeg syns de er så fine.

Billederne er ca. 30 x 40 cm. og jeg fik alle 4 for 90 kr....

Er det et scoop eller skrammel?????




Beklager den dårlige kvalitet af fotos...de var ikke nemme at fange "pæne" :-)

6 kommentarer:

  1. Ved ikke om det er scoop eller skrammel. Det er vel op til ejeren at bedømme. En persons skrald kan jo være en anden person guld ikk? Jeg vil tro de bliver meget mere scoop-agtige, hvis de bliver rammet om:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen du har helt ret Julie...og det er også planen at de skal rammes om, jeg vil fjerne det grønne papir der ligger udenom og sætte dem i sorte Ikea rammer med hvid baggrund. Mon ikke de så kan blive ganske goe:-) Synes motiverne er så fine men de fotos jeg har taget yder dem slet ikke retfærdighed.
      Tak for dit input:-)

      Slet
  2. Jeg er enig med Julie, det kommer vel an på øjet der ser. Jeg synes de er fine, men ville nok vælge at finde andre rammer, for at opdatere dem lidt.

    Forresten lavede jeg idag den ret med laks, som du skrev om forleden. Tl trods for jeg havde købt noget godt laks hos fiskehandleren til en mindre formue, synes jeg retten blev lidt ligegyldig :)

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen mht billederne så kan du jo se mit ovenstående svar til Julie at jeg er enig med jer begge - de skal rammes om:-)

      Nej hvor fint at du gir lidt info om den ret - ærgerligt for jer at oplevelsen blev lidt "flad"...så kan jeg nok spare mig at kaste mig over den:-) Tak for input og info:-)

      Slet
  3. Jeg er enig med de andre om at der skal nye rammer til, og så syntes jeg du skal gi dem et personligt præg ved at doodle på billederne.

    SvarSlet
  4. Og hvis du bliver træt af dem, så skriver du bare, for jeg syntes det er et scoop............

    SvarSlet