Uhm, vi har fået lækker mad i dag.
Nu glemte jeg selvfølgelig at tage billeder af min tallerken inden jeg i grådighed kastede mig over måltidet, men det var som følger;
* kalkunbryst med pikantost fyld og bacon svøb
* flødestuvede kartofler med sprød overflade
* nye friske gulerødder og blomkål
Behøver jeg sige, at jeg næsten har helt ondt i maven nu???
Vi kører stadig på ½ blus herhjemme - Oscar virker til at være nogenlunde frisk nu, feberen er væk og han er lige så fræk som han plejer at være. Jeg tolker det som gode tegn!
Desværre hænger stakkels lille Viggo lidt i bremsen...39.3 i feber og generelt trist, sølle og "mor-hængetræ"!
Jeg fik ham til nøds puttet på gulvet foran fjerneren, da jeg skulle lave mad - i passende afstand hvor han både kunne høre og se mig...dér lå han så og så fodbold...og faldt i søvn (det plejer jeg også når jeg ser fodbold:-)
Vågnede kun lige for at spise 2 kogte gulerødder og drikke lidt vand...så nu er han puttet i egen seng for første gang i flere dage (gad vide hvor længe det holder!!)
Vi krydser fingre og hvad vi ellers har for at der er bedring i luften i morgen og ingen tilbagefald for den store...
Jeg selv....??? Jeg hænger i, for det gør en mor jo! Hoster og hakker noget i det og energien er på retræte. Men sådan er vilkårene for mama:-)
PS. Far og Oscar har været super dygtige - de har været i gang med at bygge og male en giga sandkasse til drengene. Den blir så fin! 2.40 x 2.40 meter - SÅ skal der dælme bygge sandslotte:-)
Viser billeder når projektet er færdigt!



Knus og rigtig god bedring til jer.
SvarSletTak for det søde Birthe...og skøn påske til dig:-)
SvarSlet