Hvor man kan købe denne über lækre chai latte the?????
Min søde svoger og min ultra søde svigerinde har introduceret mig for den og jeg er HOOKED!!! Det er vold slemt, jeg MÅ bare have mere....(og nu tænker du nok "mmm hmm slap nu lige af, så god kan den da heller ikk være" men JO - det er den faktisk!!)
Den er af mærket Krüger, som er et tysk mærke...men jeg kan ikke finde den her i DK (min svoger har den med hjem til mig af og til når han har været på forretnings rejse i Tyskland, men mine abstinenser kan ikke vente på at han skal afsted igen!)
Så nu tyr jeg til det bedst vidende og mest oplysende netværk jeg kender - BLOGLAND! Hvis der er noget man skal vide om kaffe, the, kage eller stof - så er blogland "da shit"!
HAR I SET DENNE CHAI THE LATTE NOGLE STEDER????????
PS. Er der for øvrigt nogen der har forsøgt sig med nedenstående opskrift fra "Spillopper" bogen??? Hvis ja....erén go??


Hmm... Jeg har aldrig set den... Men MUMS det lyder spændende!! Det skal vist prøves hvis du finder ud af hvor den forhandles.
SvarSletJaaaamen jeg siger dig - once you go there, you never go back:-) Jeg skal nok lige huske at dele info, hvis jeg støver den op et sted i DK:-)
SletKan desværre verken hjælpe med chai eller opskriften, men har lige siddet og kigget på den her til eftermiddag, så hvis du laver den må du meget gerne "anmelde" retten her :))
SvarSletNå jamen når eller hvis jeg en dag kaster mig ud i retten, skal jeg nok dokumentere her på bloggen:-) Den ser bare så uforskammet lækker ud...men jeg kvier mig altså lidt ved ALT det laks der skal i - det er jo skide dyrt:-)
SletHverken skulle der stå :) Måske man kunne skrue ned for mængden af laks, det ville jeg gøre, for synes det kan blive for "fedt" med for meget og man sidder tilbage med en lidt kvalm fornemmelse.
SvarSletDu har helt ret - laks er jo lækkert, men altså ikke i overdrevne mængder...jeg ville også skrue ned for laksen, når/hvis jeg skal lave det. Syns det lyder som sådan en lækker sommer ret:-)
SvarSlet