onsdag den 28. marts 2012

Et lille pip...

Det er ikke meget i hører eller ser til mig...dagene går, travlhed på jobbet, syge børn og en syg mor...tja, sådan er livet i landhandlen!! Der er for 20 kr. blandet....

I dag er jeg syg og hjemme med Oscar, som har været feber ramt og har halsbetændelse - temperaturen var helt oppe og runde 41,2!!! Det var ikke spor sjovt - den lille stakkel.

Han har stadig feber og er skidt tilpas, omend det ikke er så voldsomt med feberen mere...så nu er mor ramt...og fandme om de så ik ringede fra vuggeren i dag og sagde at Victor gerne ville hentes - han havde 39,2 i feber!!!! Jaaaaaamen STOOOOOP NU!

System overload..

Men altså lige nu er det sidst på eftermiddagen og alle mine drenge sover...jeg lader dem gøre det...det er det bedste at få lov til at sove når man er sløj og syg.

Jeg vil bare vise et par billeder af noget nyt og gammelt på een og samme tid fra vores hjem...





# Lækker arve lænestol fra min mands bedsteforældres hjem, som vi netop har fået - i love it!
# Den fede læder skammel i flaskegrøn med det flotte syede mønster, stod i huset da vi købte det.
# Elsker at stolen bærer præg af at være brugt - historiens vingesus. Pudevåret er fra min barndom.
# Påsken står for døren, de 2 små klokker har jeg fået foræret af min bedstemor.
# En lille forårs blomst har fundet vej til mit køkkenvindue

8 kommentarer:

  1. Pyha, sikke noget - god bedring til jer alle.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Og se nu at få slået koderne fra, så det ikke er så svært at kommentere hos dig:-) Du finder en vejledning hos Søhesten til hvordan du gør det.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Oooh yes - nu er de fjernet, de satans koder..har længe været irriteret over dem og faktisk også over at jeg aldrig får kommentarer...men det tror da faén når det er så besværligt:-) TAK for guiden:-)

      Slet
  3. Åh altså.. Hårdt arbejde er det nogengange..
    Håber på go´bedring for jer snarest.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skisme ik altid nemt...men sådan er livet med småfolk jo:-) TAK for tanken:-)

      Slet
  4. Åh nej dog. Håber I er ved at være friske igen. Det burde ikke være lovligt at blive syge på en gang vel?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret Julie...det burde være forbudt ved lov!! :-) TAK for tanken:-)

      Slet