fredag den 4. januar 2013

Har brug for råd...

Sådan helt kort og konkret...

Er der nogen der har erfaring med eller gode råd omkring børn med adfærds udfordringer og kost??

Så skriv endelig kommentar til mig her - eller hvis du heller vil sende mig en mail på kim0704@webspeed.dk

Håber der er nogen der vil øse ud af deres gode erfaringer:-)

Rigtig god weekend til jer alle!

4 kommentarer:

  1. Hej, jeg har ikke selv så mange erfaringer, men ved at der kan være rigtig stor sammenhæng.
    Kender du GAPS diæten? Ellers er det værd at læse op på!
    Hilsen Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna,
      Nej den diæt kender jeg ikke - den vil jeg helt sikkert kigge på. Tak for din kommentar:-)
      God weekend.
      Kh. Malene

      Slet
  2. Hej med dig
    Prøv det her link: http://www.karennorby.dk/ Håber det kan hjælpe dig lidt :0)
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa,
      Tak for hjælpen - det vil jeg se på med det samme:-)
      God weekend til dig også - og TAK.
      Kh. Malene

      Slet