torsdag den 2. december 2010

En dejlig gave....

Jeg fik en dejlig pakke med posten i dag...søde Camilla med bloggen PynteMyntheogmor har sendt mig et sæt yndige øreringe og en lækker bamse rangle til lillebror Victor sammen med et sødt kort...tusind tak Camilla, hvor er jeg endnu engang bare super glad for at være en del af en blog-verden hvor man tænker på hinanden og glæder sig på hinandens vegne!

Jeg følger stadig med her i blogland, men det bliver jo ikke til så mange indlæg herfra...der er nok at bruge tiden på med 2 små krudtugle i huset, og alt den sne gør det jo ikke bedre - altså forstå mig ret, det er vældig hyggeligt at se på, men for kit-katten hvor er det bare super besværligt når man skal ud af døren...og når man så bor på landet, så gør det det jo ikke bedre! Og så er jeg nok også lidt mave-sur for jeg havde jo virkelig set frem til at skulle trave en masse lange ture med barnevognen og det er jo praktisk talt umuligt med det sne!!! Og nu var jeg jo ellers lige så motiveret...kiloene rasler lidt nemmere af mig lige nu, har faktisk tabt 15 kg. på under 2 uger - okay, fair skal være fair, de knap 5 af dem stod Victor jo lissom for og så røg der jo også lidt ved fostervand og moderkage og alt det andet "grat"...men alligevel - 15 kg!!! Jeg er stolt...og top motiveret til at tabe mig, så jeg rører ikke søde sager eller andet smovse mad lige for tiden....glæder mig faktisk til sneen er væk, så jeg kan trave og løbe nogle ture - der står masser af løbetøj og sko på min jule ønskeseddel i år...

Håber at I alle har det godt - I juler sikkert derud af, hvis jeg kender jer ret....:-)

3 kommentarer:

  1. Hvor dejligt med "livstegn" fra dig.
    Sikke en sød tanke af Camilla sådan at sende det til dig :) Meget overskudsagtigt. Og lækre sager må man sige.
    Hvor sejt at du formår at holde dig fra de søde sager. Hos mig bliver der desværre tit lagt lidt til i disse måneder (jul + eksamenslæsning). Så evige nytårsfortsæt er sund mad og motion ;)

    Håber I alle fire har det godt og nyder hinanden.

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hej
    Et stort tillykke med den skønne knægt, han ser bare nuser ud.
    Stine:)

    SvarSlet
  3. Kun dejligt det kunne bruges:)
    Og sikke sej du er! Bare klø på - det skal nok lykkedes for dig, imponerende med motivation i December måned må jeg sige, min er PIST VÆK! (ÆV)
    Håber i får en dejlig weekend, knus

    SvarSlet