fredag den 31. december 2010

Den denne årets sidste dag...

...vil jeg sende jer alle en kærlig hilsen!

Jeg håber at I alle vil få et lyst og lykkeligt 2011og at alle gode ting må komme til jer og jeres kære.

De fleste har nytårs fortsætter og jeg er ingen undtagelse...og jeg er frisk på at dele mine med jer...

Malene´s nytårsfortsætter for 2011:
- Være en nærværende og kærlig mor, hustru, ven, datter, søster, kollega, svigerdatter og alle de andre hatte jeg har på....
- Tabe mig (rigtig meget!!!)
- Ændre livsstil i en meget sundere retning sammen med min familie.
- Begynde på løbetræning og deltage i et 10 km. løb inden jeg blir 30 i oktober.
- Færdiggøre faget lederskab på akademimerkonom uddannelsen.
- Blive bedre til at sige fra.
- Huske at prioritere mig selv først engang imellem....
- Læse mindst 3 gode bøger i året der kommer (jeg elsker at læse og gjorde det utrolig meget før hen, men tiden begrænser mig lidt nu!!:-)

Og jeg har sikkert mange flere, men disse er de fortsætter som jeg har tænkt mest over..
Hvad er jeres nytårs fortsætter?????

Jeg vil runde mit blog-år af med dette lille (og meget passende) gruk af Piet Hein...en genial lyriker som forstod at forenkle alle de svære tanker og gøre livets facetter mere tilgængelige...

"Nytårs ønske"
Jeg ønsker for det nye år
At alle ord tilbagefår
den uforvexelige klang
de åbenbart har haft engang.

Så fred blir fred, og ven blir ven
og Tillid tryg engang igen.
Og alle ord hvergang de lyder,
betyder just hvad de betyder.

Rigtig godt nytår allesamme og pas på jer selv og hinanden.
De aller kærligste og bedste ønsker for det nye år
Malene:-)

5 kommentarer:

  1. Kære Malene - Du ønskes også et rigtig godt nytår. Jeg håber dine ønsker for det nye år bliver indfriet. Den med bøgerne kan nemt løses med lydbøger, så kan du høre et par kapitler mens vasketøjet eller lignende skal ekspederes :-)

    Tak for dine altid søde kommentarer inde på min blog.

    Knus Mette

    SvarSlet
  2. Også rigtig godt nytår til dig og din familie. Og tak for et meget fint digt.
    Kh. Tanja

    SvarSlet
  3. Også dejligt nytår til dig. Håber dit år blir alt hvad du håber.
    Jeg har 2 fortsætter i år.
    Sukkerafvænning og blive bedre til at pleje kontakten til mine venner og familie. (Jeg er flyttet fra Sydsjælland til Vestjylland for 2,5 år siden)

    SvarSlet
  4. Kære Malene, rigtig godt nytår! :) Mit nytårsfortsæt er også, at jeg skal tabe mig i det nye år, skal giftes i okt og vil godt se nogenlunde ud på dagen :)

    Har faktisk også meldt mig til et 10 km løb i slutningen af april... (har aldrig løbet over 8 km - så håber jeg overlever - GISP!)

    Kan forresten varmt anbefale lydbøger som Mette foreslår. De er det perfekte følgeskab, når du triller ture med barnevognen :)

    Kh Marie

    SvarSlet
  5. Dine nytårsfortsætter kunne jeg have haft skrevet! Vi må håbe de holder! For mig gælder især det med vægten.. Og så har jeg også lidt med at skulle sige fra, få mere energi og overskud - sige fra og istedet sige MIG MIG MIG:)

    Tak for din hilsen til jul, jeg fik aldrig skrevet tilbage selvom jeg gerne ville.
    Åh ja, dig ville jeg også gerne kende i virkeligheden - jeg tror vi har SÅ meget til fælles at det kunne gå hen og blive rigtig sjovt;)

    Håber i alle fire har det fantastisk.
    Knus

    SvarSlet