Splinter nyt. Vi har nu i 3½ uge levet i ombygningsrod, papkasser og med værktøj og malerbøtter om ørerne. Så jeg glææææder mig helt usigeligt til vores nye køkken og bryggers kommer i morgen.
Men som I kan se på billederne, så er det bestemt også tiltræng...
Og nååårh ja - jeg har været væk fra bloggen længe. Meget er sket. Jeg gad sku ik lige at blogge for en tid. Håber stadig i gider læse med:-)
Hvor lyder det spændende, tillykke. Glæder mig til at se billeder :) Er sikker på det blir både hyggeligt og flot.
SvarSletKnus
nej hvor fedt for jer, tillykke.
SvarSletGlæder mig til at se billeder fra det nye:)