mandag den 4. november 2013

I morgen får jeg et nyt køkken.

Jep, det gør jeg faktisk.
Splinter nyt. Vi har nu i 3½ uge levet i ombygningsrod, papkasser og med værktøj og malerbøtter om ørerne. Så jeg glææææder mig helt usigeligt til vores nye køkken og bryggers kommer i morgen.

Men som I kan se på billederne, så er det bestemt også tiltræng...

Og nååårh ja - jeg har været væk fra bloggen længe. Meget er sket. Jeg gad sku ik lige at blogge for en tid. Håber stadig i gider læse med:-)



 
 

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende, tillykke. Glæder mig til at se billeder :) Er sikker på det blir både hyggeligt og flot.
    Knus

    SvarSlet
  2. nej hvor fedt for jer, tillykke.
    Glæder mig til at se billeder fra det nye:)

    SvarSlet