fredag den 21. september 2012

Jeg.er.en.hat.

Indrømmelse nr.1:
Mit gamle kamera er død. Som i helt sten død.

Indrømmelse nr. 2:
Jeg har taget masser af billeder med min Iphone sommeren over.

Indrømmelse nr. 3:
Jeg er en hat til teknik og har først nu fundet ud af at få mine Iphone billeder over på min computer (og ja, det var så ufatteligt svært, tog mig mange timer at sætte stikket i og klikke på "overfør"!!! Ræddi godt Malene!! Sense the irony)

Så mine damer og herrer - hold godt fast og forbered jer på billedspam af løst og fast fra sommeren i Casa Poulsen. Bedre kendt som VillaVilleKulla:-)






#En mor der elsker sin dreng
#Så er vi klar!
#Der fyres op under "trawtoren"
#En bog med gravkøer er et hit når man er "næsten 2 år"
#2 trætte drenge på vej hjem fra campingvogn






#Nutella er godt!
#Zzzzz....Zzzzzzzz...
#På veterantogs tur med Oscar
#Lift me up daddy!
#Eftermiddags hygge med spil






#Morgenhygge med far
#Familie regel nr. 1 - den dag vi får ferie spiser vi pandekager!
#Havens sommer blomster
#Vores omgivelser - der er herligt på landet:-)
#Pil finger!!!





#Det er fedt med en bedstefar, som gerne vil gi en tur i trækvogn...
#Victor "rydder op"!!!!
#Stemning i haven..
#Mere sommer stemning i haven...
#Den glade mindste mand.






#Når der er mega varmt, må man gerne spise vanille yoghurt med cocopops midt på dagen!
#Stille stund efter middagsluren...
#Uhhhm....sommer dessert:-)
#Mine roser!
#Klar - parat - SOMMERSTART!





#Regnen sætter ind...havens sidste sommerblomster skaber stemning indendøre.
#Flere omgivelser fra landet.
#Rapper boy!
#Sleepy boy!
#Icecream boy!

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder Malene!
    Tænker, er den der roulade mon hjemmelavet???

    SvarSlet
  2. Tak skal du have:-) Ja den er skam hjemmelavet...den er fra den der bog med årstiderne, åååh har lånt den ud og kan ikke huske hvad den hedder nu...ved du hvilken én jeg mener? Den har været meget populær her i blogland og har været udloddet i give aways flere gange:-)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder Malene, og hvor blir drengene store.
    Gi Oscar et knus fra mig.

    SvarSlet
  4. Tak søde Birthe - det vil jeg gøre:-)
    Knus tilbage til dig:-)

    SvarSlet