fredag den 26. juli 2013

Is kaffe - i´m hooked!

Sidste weekend var vi til en dejlig familie fødselsdag hos min faster og fætter - en skøn dag for øvrigt, en af de dage, hvor alle bare hyggede, spillede spil i haven, hjalp hinanden med at lave maden, grillede og hyggede til langt ud på sommer natten.

Min faster serverede denne skønne is kaffe, som jeg er blevet helt og aldeles afhængig af.

Opskriften får I her;

Lav en stærk kaffe og rør det op med et par skefulde honning - stil det til køling.
Bland 2 dl. kaffe, 2 dl. mælk og 2 spsk. kondenseret mælk - det skal blendes ganske kort.
Serveres i et STORT glas med masser af isterninger.

Enjoy :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar